Escoltar

XXIX Jornada d'Antroponímia i Toponímia

Algaida, 4 d’octubre de 2019

Us informam que el dia 4 d’octubre de 2019 tindrà lloc la XXIX Jornada d’Antroponímia i Toponímia, al Casal Pere Capellà (Algaida).

• Programa.
  • Activitat gratuïta.
  • S'amplia el termini d'inscripció a la Jornada fins al dia 3 d'octubre.
  • Si hi assistiu, us lliurarem un certificat d'assistència.
  • Oferim gratuïtament un autocar per al trasllat a Algaida.
    • Hora i lloc de sortida: 8.30 hores, Son Lledó (campus universitari).
    • Hora i lloc de tornada: 17 hores, Algaida (fins al campus universitari).
    • Us hi heu d'apuntar en el moment de fer la inscripció.

Informació per als comunicants: enviaments i terminis

Presentació de les comunicacions

• Us pregam que la vostra presentació no superi els 12 minuts de durada, atès el nombre de comunicacions.
  • Si la vostra presentació és en format digital, us agraïm que ens envieu aquest material en format PDF o PowerPoint. Tot i que hi haurà connexió a la xarxa, us recomanam que dugueu desada com a captura de pantalla la informació addicional que es pot trobar a internet i que vulgueu mostrar durant la presentació.
  • La data límit per enviar el material de suport a la presentació és el dia 27 de setembre

Lliurament del certificat de presentació de comunicació

• Certificat: us agraïm que ens envieu les vostres dades (nom complet i número de document d’identitat) per poder-vos lliurar, el mateix dia de la Jornada, el certificat de presentació de la comunicació.
  • La data límit per enviar aquesta informació és el dia 27 de setembre.

Enviament de la versió final de la comunicació

• Us agraïm que sigui en format Word i en lletra Times New Roman. Si la comunicació conté annexos, imatges o gràfics, us agraïm que ens especifiqueu on s’han de col·locar aquests elements.
  • La data límit per lliurar la versió final de la comunicació era el dia 29 de novembre de 2019, però n'ampliam el termini fins al dia 30 d'abril de 2020.

L’adreça de contacte per enviar-nos tota aquesta informació és <jornada.onomastica@uib.cat>.

Organització: Gabinet d'Onomàstica del Servei Lingüístic amb el suport dels departaments de Filologia Catalana i Lingüística General i de Geografia de la Universitat de les Illes Balears

Amb la col·laboració de la Direcció General de Política Lingüística de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern de les Illes Balears i de l'Ajuntament d'Algaida

logo slLogo Departament de Filologia CatalanaLogo Departament de GeografiaLogo DGPOLINGLogo Ajuntament d'Algaida