Escoltar

Crèdits ECTS per als cursos d'idiomes 2018-19

Crèdits de lliure configuració i ECTS atorgats als cursos del Servei Lingüístic de l’any acadèmic 2018-19 per la Comissió Acadèmica de la Universitat de les Illes Balears, a la seva reunió del dia 3 de maig de 2018.

Crèdits ECTS

Excepcions

Alemany A1

6

No s'assignaran crèdits ECTS a l'alumnat dels estudis de grau de Química, grau de Biologia, grau de Bioquímica, grau de Física, grau de Turisme i doble grau d'ADE i Turisme.

Alemany A2

6

No s'assignaran crèdits ECTS a l'alumnat dels estudis de grau de Química, grau de Biologia, grau de Bioquímica, grau de Física, grau de Turisme i doble grau d'ADE i Turisme.

Alemany B1

Anglès B1