Crèdits ECTS per als cursos d'idiomes 2016-17

Crèdits de lliure configuració i ECTS atorgats als cursos del Servei Lingüístic de l’any acadèmic 2016-17 per la Comissió Acadèmica de la Universitat de les Illes Balears, a la seva reunió del dia 9 de febrer de 2017.

de lliure configuració

Crèdits ECTS

Excepcions

Alemany A1

Alemany A1.2

Alemany A2

Alemany B1

Anglès C1

Català C2

Francès A1.2

Francès A2 intensiu

Francès B1.2 intensiu

4

Francès B2.2 intensiu 5 4 No s'assignaran crèdits ECTS a l'alumnat dels estudis de grau de Turisme, grau de Química, grau de Biologia, grau de Bioquímica i grau de Física.