Crèdits ECTS per als cursos d'idiomes 2017-18

Crèdits de lliure configuració i ECTS atorgats als cursos del Servei Lingüístic de l’any acadèmic 2017-18 per la Comissió Acadèmica de la Universitat de les Illes Balears, a la seva reunió del dia 23 de març de 2017.

Crèdits ECTS

Excepcions

Alemany A1

Alemany A1.2

Alemany A2

Alemany B1

Anglès A2

Anglès B1

Anglès B2

Anglès C1

Català A1 (mobilitat)

6

Català C2 6 No s'assignaran crèdits ECTS a l'alumnat dels estudis de grau de Turisme, grau de Química, grau de Biologia, grau de Bioquímica i grau de Física.